پله استخری کلاب (عصایی)

یکی از پراستفاده ترین مدل های پله استخر، مدل کلاب و یا همان مدل عصایی می باشد. مجموعه شهر پله به عنوان یکی از بزرگترین مراکزی که در شهر شیراز در زمینه طراحی و ساخت انواع پله های استخر مدل عصایی فعالیت دارد، مفتخر است نرده و پله های استخری را عرضه کند که دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی باشد. این مجموعه برای تولید محصولات خود از استیل ضد زنگ 304 و یا 306 استفاده می کند، این امر باعث می شود سطح روی آن ها زنگ زده نشود.

ظاهر این نوع پله های استخری به شکل عصا می باشد که در بازار به نام پله های کلاب نیز شناخته شده هستند. قسمت بالای این نوع مدل پله استخر به شکل نیم دایره طراحی شده است، این امر باعث شده است تا افراد دسترسی بسیار راحت تری به استخر داشته باشند و بتوانند به راحتی داخل و یا خارج استخرها شوند. قطعات این نوع پله استخری به گونه ای به یکدیگر متصل می شوند که باعث ایجاد ظاهر بسیار بدی در استخرها نخواهند شد.

فروش پله استخری کلاب

برای مناطق کم عمق و یا عمیق استخرهای خود، نیاز به استفاده از پله و نرده های استخری می باشد. در صورتی که قصد دارید برای استخرهای خود از پله های عصایی استفاده کنید، می توانید به مراکز فروش معتبری که در زمینه فروش پله استخری کلاب شیراز فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

کارشناسان مجموعه شهر پله با در اختیار قرار دادن مشخصات و قیمت محصولات خود، شما عزیزان را در زمینه خرید محصولی متناسب با فضای استخر راهنمایی خواهند کرد. مجموعه شهر پله با به کارگیری نیروهای متخصص و بسیار باتجربه توانایی طراحی و تولید انواع پله های استخر عصایی را در سایزهای مختلف دارند.

نوع متریال به کار رفته در پله و نرده های استخر توسط مراکز معتبر تولید کننده پله استخر شیراز، باعث شده است تا از لیز خوردن افراد در هنگام خارج شدن از استخر تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود. میزان فاصله هر یک از پله  های استخر کلاب بسته به مکانی که استفاده می کنید، متفاوت می باشد. اغلب برای تولید پله های استخری کلاب از استیل استفاده می شود، زیرا این ماده دارای استحکام بالا، مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دما، چکش خواری خوب و سایر ویژگی های دیگر را دارا می باشد. مراکزی که در زمینه فروش پله ساده استخر شیراز فعالیت می کنند، برای تولید محصولات خود اغلب از استیل های ضد زنگ استفاده می کنند. در صورتی که از استیل های بی کیفیت در ساخت پله و نرده های استخر استفاده شود، سطح آن ها در گذر زمان آسیب دیده و باعث ایجاد ظاهر بسیار بد در آن ها می شود.